Wednesday, October 14, 2009

......SALAM......

 Salam.....1st of all...wat pertama kali nye aku muncul kat sini dgn kisah dan ragam hidup aku..   
mule2 skali aku nak berterima kasih kat kwn aku yg support aku nak bukak blog ni....thanks Mr Eddy......u've hav supporting me frm the beginning until today,without ur support i x muncul d persada maya ini......n ur creativity hav inspired me a lot...Dan para bloggers yg lain...Korang uolls mmg memberi inspirasi pd i...                                                      feeling dpt award la sgt....*mati la aku kene carot*


                                                                                                                                                                                                      Tapi mmg sronok kalo dpt kongsi crite....yg elok mahupun tidak.....
             Itu la name nye reality kehidupan sentiasa ade burok baik nye kan...*pitam aku dgr *

                                                   

No comments:

Post a Comment